Tuesday, September 6, 2011

tuhan, siapakah dia?

cop disah terima pada 2/9/11
tempat-Pejabat Mel X 


Tadi pas semayang asar aku nak duk kat luar jap dan tergerak hati nak tengok surat sape yang banyak atas meja kat lua tu (baru je amik kat peti tadi pas balik dari shah alam). Al-maklum-lah... 3 rumah share satu peti, satu alamat =)
Belek punya belek "aik!? name aku? "

Siapa dia yang menghantar kad ini? aku rasa terharu bila bace ucapannya yang begitu mendoakan aku even taklah sebanyak parent and family aku. kira ada lah gak.


Aku mula berfikir, siapa je yang aku tahu ada alamat aku? Lau kawan2 PLKN mane ade dari negeri X ni. Yang aku pernah bagi alamat baru2 ni pulak dari negeri Y.  So, siapa dia?


Banyak tu setem dia letak cam betol2 harap aku dapat kad ni sebab lau nak diikutkan 2keping harga tu pon da banyak da.


Siapa pun kamu 'sahabatmu' aku maafkan salah silap sepanjang perkenalan ini.
Semoga tuhan menolong kenali siapakah kamu


orang xrs e2 die                                                           bAbYe ^_^

No comments:

Post a Comment