Tuesday, September 6, 2011

kembali lagi

disini pernah terpalit satu memori tapi kini aku kembali

first time aku datang dulu ngan kawan2..tujuan aku time tu just untuk belajar camane nk skating ni supaya next time aku ley ajar orang lain lak tapi ade orang kata tujuan aku kesana bukan cam aku bagitau ni. Hmm..

after several months aku datang lagi, and kali ni bersama causins. Memang tiap kali cousin yang sorang ni balik Malaysia mereka akan kua bersama tanpa aku cume kali ni sebab nak cari angin baru tu pasal diorang ajak aku..dan aku..kesini lah destinasinya. Tempat yang first yang aku g pas tamat sem6 diploma..n maybe the last one before masuk degree ni..

nak kate dah terer kali kedua datang ni takde lah..cume better than before je..lau dlu berpusing2 cam gasing, tergolek cam terpijak sabun and bergerak cam warga emas..Kali ni da tak camtu da..msuk je gelanggang terus wat satu round, jatuh pon sebab belajar nak brek n koz leka tengok ragam orang lain.

ada dua pompuan arab main skate pakai jubah..kagum aku tengok.. cuma yang tak kagumnye diorang lawan arus skater lain..bahaya wat camtu even dia da pandai siap ley elak2, orang  lain belum tentu antaranya aku la..berape kali aku nak tergolek sebb brek bila nak selisih ngan diorang ni..

da tengah malam la mau tido                                             babye :)

No comments:

Post a Comment