Friday, September 9, 2011

orang sebelah yang citer

Tadi b4 g U singgah jap kat kedai sebelah tempat keje time cuti 4bulan ni, Cam bese pekerja kat situ tegur aku tanya aku buat ape sekarang, keje kat mane pas resign haritu. Then dia ceritalah mengenai tempat kerja aku yang dulu, kata kakak tu, dia da tak kenal da sape2 kat situ melainkan 2 orang lame and manager koz yang lain orang baru, dan aku iya kan je koz aku pon da nampak da semalamnya.


Dengarnya, sejak aku resign secara tetibe haritu, sorang demi sorang meninggalkan tempat tu dengan pelbagai alasan dan masa beraya ngan bekas kawan2 sekerja, diorang pun de cakap pasal ni iaitu orang yang tak disangka akan berhenti tiba2 nak berhenti.

Masa aku datang semalam, aku ingat nak jumpe manager feveret aku tapi nampak die nga wat keje n muka takde keceriaan terus aku cancel nak jumpe dia. Kakak kedai yang aku nga fotostat dokumen aku ni pon cakap memang sejak korang sume resign tempat tu nampak bosan dan orang2 baru ni sombong2..dan aku hanya mampu berkata "..ye ke.." sahaja.

tapi conclusion aku mengatakan diorang resign bukan sebab follow aku even diorang panggil aku abg long kat situ dan diorang berenti tak lama dari tarikh aku berhenti. Ada satu kawan aku tanya "ko bukan kate bulan 9 berhenti ke? asal awal sgt ni? die jwab " ah malas aku..ko pon same, kate bulan 9 tapi last2 jd yg first berhenti". Ada sorang tu dia cakap dia berenti sebab sume dah berhenti..die rasa bosan.huhu.

nasib ko la kawan, aku resign koz xnak gaduh sesame kawan yang lain tu memang tunggu mase je. Dalam erti kate lain aku ni starter revolution tu lah.


p/s; agak2 pas batch yang berjaya dapatkan markah CMS 100% sebanyak 6x berturut2 dan CER ^90% ni da takde, manager2 rasa ape ek?


byeby ^_^ 

No comments:

Post a Comment