Friday, September 16, 2011

part time lah

first week and first class aku da de assignment..bawak balik rumah memng menjadi harapan la nak siapkan cepat2. Lagi la pulak cuti 3 hari sempena Hari Malaysia- Hari perpaduan, nak kata Hari Merdeka haritu aku bace and dengar some people said " ...Malaysia tak pernah dijajah British.." and "..British tak pernah menjajah Tanah Melayu.." dari statment tu aku tak berapa nak faham ape diorang ni cakap..cam lain je dari pe yg aku belajar dulu kt sekolah. lalala~~

Okay, now aku tak nak masuk dalam isu tersebut biarlah orang-orang yang lebih terpelajar dari aku yang berdebat. =)

Balik pada asgment tu, aku malas lak nak buat (hehe) koz penat nak bace articles yang panjang lebar sume nye. So bile pakngah aku datang and tanya pe aktiviti aku petang ni. Aku jawab nak tengok wayang tapi tak kisah lau  ditangguhkan. Jadi dia pon tanyalah kalu aku nak join pergi pasang khemah kat bangi n putrajaya petang ni dan aku terima pelawaan itu dengan bayaran yang tak boleh diuar-uarkan disini =P

Family business kitorang provide Kanopi, meja dan kerusi. aksesori lain tu bukan kitorang dan aku tak tahu sape yg amik bahagian tu. So lau da name family business memang family member la yang running business nie..dan aku punya nama dah ada dalam list pekerja partime, nak tak nak je wat job tu..huhu
Lau tak salah ingat la kan..idea ni bermula ngan kitorang sepupu2 berborak dan berimaginasi pasal business sebelum dicampurtangan oleh orang tua kitorang. Tak sangka betol2 jadi la pulak..haha

byye!

No comments:

Post a Comment