Saturday, June 1, 2013

aku kat mana?

Dimanakah letaknya aku?

Satu sekolah..tak
Satu kelas..tak
Satu kawasan perumahan..tak
Satu daerah pun tak jugak..
Satu negeri..pun tak

So where am i?

Yup kitorang pernah satu team komander masa diploma but for 1 sem only..
cuz after that she retired..huhu.
Then kitorang sambung degree kat tmpat and fakulti sama..
but still different semester,class, and course .. aku tngok invitation list mjlis dia tapi aku tak jumpe aku golongan mana.

Dekat kmpus klau kitorang borak pun sekejap xsampai 5minit dan slalu nya just hye-hye je bila selisih Aku check friendship kt fb..haramm. kitorang takpernah pun usik wall masing2..just masa pas dia nikah tu je baru aku wish kt wall n tag nma dia..

So, back to the question. Kat mana letaknya aku?

Apa yg wat dia personally invite aku ke mjlis dia sblum dia create event and list kt fb?? If sepanjang perkenalan itu aku berjya tinggalkan kesan kewujudan aku pada dia.. alhamdulillah itu saja mampu aku ucapkan. Sbb tak ramai yg mampu rasa mcm tu.

dan sesungguhnya dia antara yang menarik dimata aku.. =)

No comments:

Post a Comment