Wednesday, June 26, 2013

myday

2 days ago..was my birthday.
Got free call from both celcom and maxis but there a miserable story about it. Huhu.
Besday de'x jatuh hari isnin.. de'x kerja.. students degree study final, student diploma g kelas...
so siang tu mmg xguna lngsung free call tu.. blik ofis call kawan2..tp sorg je angkat. My destined friend, afi..then mlm junior,
tu pon lepas dia blik kerja kul dekt kul 11 tu..hmm
My celcom number ak had pnggunaan untuk org istmewa je.
memandangkn mereka semua da x rapat..maka fon tu diam je la sampai sekarang ni..
7hari yg xde bnefit untuk 3tahun berturut...hmm.
good thing is free ni setiap kali besday.
so next year nk pastikan da ada no bru untuk dicall 7hari 7mlm la..haha

No one celebrate my birthday..
I arranged by myself..mkn domino's with my cousin yg nga wat master..
dia pon  bukan taw dinner mlm tu ade sebb hari tersebut adalah besday de'x
sbb before ni de'X pernah janji nak belanja dia makan..
yela de'x kn ade elaun praktikal.
But housemates walau tak taw haritu besday de'X
tp diorang belanja makan cam taw je besday de'x bru lepas shari.
Ok la.. dapt makan kat mr. Steak.

Today..mungkin sbb sistem yg bru ni da bole bukak..
so staff office ni cam baru taw la besday aku 2hri lepas..ok la

Wishes??
Oh dapat je dr kwan2..
First person was my lovely senior diploma dlu
Last person for the day was my dear, super duper junior..7 mnutes b4 the days' end.
Just like me suka jadi last person wish besday orang..hehe.

my conclusion? not bad even without cake and candles =D

No comments:

Post a Comment