Saturday, June 15, 2013

enam

sometimes kita ketawa pada something yang tak kelakar orang lain..tak percaya?
siapa yang tak percaya tu memang kurang 'makan garam' kot...huhu

I told a friend yang last movie hari tu aku tengok sorang2..then she laugh on me.
Later my office-mate done the same thing like what my friend did after I told him I will go to cinema after work, alone.


for me sometimes we're okay when alone, but we are not even a minute feel better when lonely

sehingga bulan 6 tahun ni 6 citer da aku tengok dan 6x tu juga aku tengok sorang2 =)
even bunyi cam sedey tapi  ini adalah rekod baru yang 'menakjubkan' dalam hidup aku sepanjang bergelar pelajar IPT
sebab aku start berwayang ni masa semester 1 diploma.
tak pernah pulak six in row aku tengok sorang2. haha

I told that friend few days ago, sekarang aku nak concentrate dengan ape yg aku dah aim...'orang' sekeliling aku tu datang dan pergi, diorang takkan berusaha sentiasa ada untuk aku seperti mana aku untuk mereka. Jadi, ape aku nak buat walau terpaksa bersendirian, tak pe aku tak kisah.
tapi jika mereka perlukan aku, just call my name and i'ill be there.On Time Promised!

- X~

No comments:

Post a Comment