Thursday, May 16, 2013

promised gift

semalam ada sikit la kekecewaaan..
penat2 aku wat planning
domino's parti
untuk 10 orang
at last 3 orang je available
katakan apa cara
aku dah lakukan
through phone and media social
notification dah seminggu diberi
tapi kita rancang tuhan tentukan
semua ada hal yang penting tak boleh elak
so bertiga je la semalam..

gathering tu just nak celebrate
kawan2 yang baru konvo haritu
and reunion kecil-kecilan sebelum besar-besaran
tapi bertiga pun ok
sebab aku bersama orang yang selamber dan giler2
takde lah bosan..
cuma kurang orang nak bergaduh je la..haha

my friend ingat aku betul2 tertipu ngan gurauan dia
padahal memang aku dah tahu besday dia bila
so on the way hantar balik tu
I gave her some gift in a box..hehe just a small box =P
and I explained to her
that's my promise I made long time ago

for me promise is a promise
as long as nothing happen
the promise must be fulfilled

No comments:

Post a Comment