Wednesday, September 19, 2012

wajah DL

oh ye..haritu -tak habis2 lagi- mase  pegi kolej lame terpandang la wajah2 student DL n tetibe ter-cam la plak muka sorang tu..junior batch yang ramai comel even budak tu bukan la my student dulu tapi magnet yang dia ade wat aku masih teringat keletahnye..huhu
then yang tak ley blah nya selama ni aku tersalah nama dia ngan sorang lagi student yang sama platun ngan dia..sebab aku just kenal dia ngan name glamor je awal2 dulu..tapi nama ayah dia aku kenal, so memang tak silap lagi la mase tengok gambar tu =)

as I already know her name so aku try la type nama dia kat enjin pencarian..guess what? yeah I found something bout her..but hmmpph. dia da hampir setahun tinggalkan bende tu, tahun dimana berakhirnya era kekejaman aku kat kolej tu secara total..haha

add die kat FB? no no noo..haha NEVER!!

padahal pernah add tapi tak di-approve
bye =P

No comments:

Post a Comment