Tuesday, September 25, 2012

cepatnya saya

Idea nak mengarang datang lagi..just after SMS with a friend of mine..

Ye saya seorang yang cepat..eh tidak~ mungkin tersangat cepat cam ape ye..huhu

saya cepat tidoq~ terutama dalam kelas theory ENT, ISB, MGT..tadi baru je dapat bukti hehe

saya cepat sakit hati~ manusia ni kan banyak ragamnya, so kadang2 rasa cam nak bertumbuk pon ade. Sometimes kawan sendiri yang menyalakan api tu tapi ade jugak someone else yang tak dikenali cam mintak nak kena pijak.. macam haritu masa tengok game LIV vs MU kat hostel.. mulut tak reti nak jaga memekak je makhluk 3 ekor kat belakang..rupanya bukan aku sorang je yang rasa nak p terajang student tu baik supporter LIV or MU ramai berperasaan sama cam aku..

saya cepat terasa hati~ susah la nak cerita camane tapi tulis ni sebab da terasa hati sebenarnya..hihi

saya cepat bosan~ bukan dalam perhubungan tapi bila wat something tu agak lame and banyak...terutama study mase nak exam la,,haha

saya cepat ape lagi ye?
walaupon ape yang dinyatakan sumenya kategori negative tapi atleast saya taw ape yang kurang pada diri saya.. even saya pemarah tapi bersabar tu selalu ade bersama saya dan yang paling penting saya cepat lupa ape yang berlaku~ harap2 itu fitrah manusia dan bukannya Alzheimer. Amin

Sebab tu kalu orang berhutang saya selalu cakap " kalau ko ingat ko bayarlah, kalau lupa kira halal-lah"..maknanya hutang aku tu bayarlah even ko teringat 20tahun kemudian..koz aku takkan mintak selagi tak terdesak and aku takde mase nak ingat benda yang orang lain patut ingat..sila lah tanya ustaz kalu nak taw dalilnya, melainkan aku kata tak payah or sumenya halal...ok? doakan lah aku supaya sempat memberi dan meminta halal b4 semuanya terhenti.
Babye~

No comments:

Post a Comment