Saturday, May 26, 2012

kenapa ye?

seingat aku lah kan, budak2 kecik selalunya takut dengan aku. baru pandang da menjauh and nyorok belakang orang yang dia rapat.

tapi dua hari ni aku rasa pelik sebab semua budak yang selama ni kalu aku pegang dia nangis, kalau aku pandang dia sembunyi, dan kalu aku panggil takkan datang tetiba bertukar watak.

Dari semalam keanehan ni dah berlaku tapi semalam tu macam aku okey lagi la tapi bila campur yang petang tadi memang aku da pelik la baik yang baru pandai berjalan sampai yang da tadika 5 tahun semuanya bergurau sakan ngan aku macam selama ni diorang baik plak ngan aku. Sampai aku lak yang risau diorang ni apasal??

apakah yang menyebab kan diorang berubah?? persona sebagai bapa da menyerlah ke? hehe
aku pun tak sure...tapi yang penting dua hari ni aku cuba jadi kacak..haha

-babye-

No comments:

Post a Comment