Tuesday, May 29, 2012

Jangan kata tidak

"aku dah tua, kalau aku tak makan sekarang bila lagi aku boleh makan?..." dan tak lama pastu dia pun pergi ke alam seterusnya.
Da lama pun sepupu atok aku tu meninggal tapi aku pon tak taw bila..bile datang rumah aku ingat dia keluar kebandar lastly baru aku tahu dia da beberapa bulan pergi..(tu la aku bizi sangat studi)

So kesimpulannya, nikmati  apa yang kita ada sekarang sebab
esok..lusa..tulat
kita tak tahu jika kita boleh rasai apa yang kita boleh rasa sekarang ni

tapi ala kadar je la jangan over sangat
nanti elok2 sihat jadi sakit plak
tambahan pula kalau tak rajin bersenam or jaga badan

syukur..
de'X ni takde pantang larang dalam makan
so sentiasa bersedia menyahut ajakan makan tu
hehehe

makanan yang pelik2 de'X mesti nak try
muntah tak muntah itu perkara kedua
tapi jangan la pelik sangat..hoho
haritu kawan bawak obor2 ape tah dari borneo
rasa pedas2 geli2 atas lidah ni
lantak la..janji da rasa
so taknak try lagi
insaf

paling kurang nanti if de'X ni da kene berpantang makan takde la de'X akan kata " menyesal aku tak try dulu.."

tapi nasi ketul still perlu reject
babye

No comments:

Post a Comment