Tuesday, January 31, 2012

HBU



masa terus berjalan dan mereka telah aku tingggalkan bersama kenangan yang takkan terulang..setiap batch ade yang aku suka tentang mereka. Yang baju merah menyala muka berconteng tu group aku, pe yang aku suka tentang mereka adalah diorang bersemangat dalam segala aktiviti subjek ni hingga lastly menang dalam pertandingan formasi kawad kaki. Team yang berbaju maroon tu aku suka sebab diorang first batch yang rapat ngan aku..(sebab batch sebelum tu boley kate diorang membenci aku)..siap panggil aku abg lg, terasa bergoyang sikit gak la dunia ni..haha. dan aku berbangga sebab dari team ni lah nama aku naik kerana pencapaian yang diorang dalam subjek ni..Pelatih keseluruhan terbaik..tempat ke-2 pertandingan formasi kawad kaki..5orang dari team ni dipanggil untuk selection for next commander..tp 4 je yg jd sebb sorang tarik diri..huhu
Lastly yang bewarna-warni tu adalah kumpulan siri yg terakhir sebelum aku tamat belajar kat sana. Ape aku suka tentang batch ni? serius aku bagitau diorang ramai comel2..haha..
Each batch aku akan ingat sebilangan nama..tapi most of them aku tak ingat and silap2 tak perasan pun diorang dibawah jagaan aku. Kejamnya diriku..nasib baik ada FB so boleh tengok mutual friend n pic untuk identify before aku approve diorang..haha.
Tengah tahun ni tamat la batch pertama yang aku ajar..Some of them masih panggil aku abang but many still calling me commander..sebilangan pula terus panggil nama n yang ni aku amik serius sikit adalah sebabnye..
Hmm..even da tamat but aku still dipanggil untuk joint aktiviti..paling best aku jd VIP..haha


P/S; awal bulan  feb ade camping 
ala2 jambori  untuk commander. 
Dijemput tapi tengah tunggu
panggilan kerja la..  

No comments:

Post a Comment