Thursday, June 2, 2011

entah

sejak dua menjak ni hidup rasa boring je..kawan nak bicara takde nk bergurau pun takde. Jangankan face2face, kat facebook pun xde orang (especially...hmm mlas nak cakap)..nak guna fon takut menganggu diorang n kalu dapat mesej pun cume 2-3 kali lepas tu hilang tak berbalas. Mane lah korang pergi..
kadang2 aku rasa cam taknak mase tu berlalu sebab ape yang aku miliki pada masa itu amat menggembirakan aku. Even study tu menyakitkan kepala 'cuz kne ingat and faham macam2 =P tp ia still menggembirakan kerana ada kawan yang selalu happy-good-lucky.
mulai bulan june aku da start keje, firstday memang agak mengelabah =D mau tak nye, mase interview offered department lain tapi mase firstday datang suruh masuk department lain lak tapi dalam beberapa jam lepas kerja aku mula berdikari tapi still perlukan talian hayat bile duty tu bertimbun. Nasib baik senior2 sudi tolong tak kira masa walau diorang sendiri sibuk. Muka saya memang macam jujur =P tp saya spesis takut pegang duit orang la manager hidayah...hilang saya yang kene hok tu kawe dok suko..huhu.


babai =l

No comments:

Post a Comment