Monday, May 30, 2011

habis dah..

Officially aku da habis belajar since aku isi borang tamat belajar kt kolej hari tu. Tapi aku akan sambung sebab belajar tu kan harusnya bermula dari buaian hinggalah kuburan..
kebanyakkan junior masih tak tahu yang aku ni dah habis sebenarnya melainkan batch yang terakhir sebab aku ada bagitahu "semester ni adalh semester terakhir saya, saya da lalui banyak pengalaman disini...bla bla bla.." =D

ada ke diorang ingat aku ni baru nak msuk semester 5/6..c'mon lah lau nk puji pon..huhu. korang ni tak pernah tahu ke sape yang berdiri kat depan korang selama nie...
However aku memang happy menjadi sebahagian warga IPB bukan setakat pada kawan2 seangkatan tapi juga pada sesetengah staff dan tak lupa juga pada adik-adik yang aku gelarkan junior tu.
Skuad ELIT mase camping HBU111 edisi ke-2

mengetuai pertandingan kawad kaki individu
kelas terakhir semester januari 2011

hari terakhir di rumah sewa..
Afi- kawan dari firstday masuk IPB..dari satu group orientasi, HBU, kelas, projectwork hingga lah rumah sewa.  
Juara Pertandingan Kawad Kaki HBU111 IPB edisi Julai 2010..
saya lah ketua komander diorang ^_^Y
n kalau boleh nak letakbanyak lagi gambar mereka yang mewarnai kehidupan aku kat sini tapi nanti bikin issue lak..haha =D


Aku hanyalah orang biasa before aku menjadi seseorang disitu. Penghormatan, aku rasa kat sinilah first time aku dapat. Jalan yang aku lalui telah membawa kepada satu kehidupan yang gembira...

babai :)

No comments:

Post a Comment