Thursday, May 19, 2011

antara dua 'K'

<ihsan dari google >

lately aku makin geram dengan sebilangan kerete bile tengah drive. Bukannya driver tu mandu cam orang giler tapi sebb keinginan aku untuk memiliki sebuah kereta secantik mereka masih belum tercapai.
sekarang ni memang aku da ada kereta sendiri, alaa kereta free just bayar duit untuk tukar nama je..hehe
kancil baru yg 660 tu je bukan kete mahal pon before ni atuk aku punye tapi atuk aku beli SAGA BLM so kereta tu pas kat ayah aku sebelum ayah aku suruh tukar nama jadi aku punya. 

aku sebenarnya admire kat kelisa after aku tengok prestasi kelisa sepupu aku mase g rombongan meminang dan nikah kat kedah haritu. Mase tu aku drive avanza yang lain myvi dan persona. sepanjang perjalanan kereta lain aku nampak je main potong2 tapi yang sekor ni aku tak nampak langsung untk dipotong, so aku ingat aku kat tempat ke 3 la dari 5 kereta yang pergi (Avanza, Persona, 2 Myvi  dan Kelisa) tapi bile keluar tol dekat kedah, aku tengok kelisa tu da terpacak kat tepi jalan dan drivernye nga borak2 kat kereta lain. Sejak itu lah aku lebih kagumi dan meminati kelisa sehingga jd mengidam, sebelum tu takde lah sangat even da pernah naik.

tapi bila fikir2 aku ni belajar lagi mana nak cari duit beli kelisa so jd secret admire je la.
Sekarang aku beralih untuk mencantikkan kancil yg aku warisi ni. Dalam hati ni rasa macam2 aku nak wat terutama sekali tukar warna memandangkan warna sekarang ni da pun luntur dan tanggal2. tapi aku pun rasa cam nak tambah2 sikit la bodykit dia bagi nmpak best cam gambar kat atas tu..huhu
last2 aku yang konfius nak wat yang mane dulu tinted ke, bodykit ke or cat dulu..pening + pusing la...

itu okey lagi yang penting nye sekarang FULUS nye mane? cukup ker?? haha

bYe2

No comments:

Post a Comment