Sunday, June 28, 2015

My Silver Jubilee of life

Minggu ni aku masuk umur baru
Tak tua tak muda dah tapi dah 25 tahun aku hidup kat muka bumi ni
Andai umur aku ni cuma sampai 75 tahun
Sekarang ni dah lepas satu pertiga dari usia yg aku ada.

Pencapaian?
Tak rasa pon ada yang boleh dibanggakan
Tapi still I have done some acchiement in my life.
Rasa happy for those achievements tapi not really proud of its.

Life?
In fact I've biological parents tapi almost 20years I've been living with grandparents and to them my love goes most.
Kadang² ada waktu aku perlukan seseorang disisi untuk perasaan ini dikongsi tapi entah lah takdir belum temukan aku or sebenarnya aku yang hilang keyakinan untuk luahkan rasa.

Up to this date,
Aku kerja dengam organisasi yang membantu orang Islam
Tapi terasa yang diri ini paling jahil/ fasik kat situ..
Minggu sebelum ramadhan 2015 or 12 hari sebelum Jubli Perak kehidupan aku
Aku travel with backpack ke  area Harbour Front Singapura untuk mencari sisi agama dalam diri. Harap doa aku tuhan kabulkan seperti mana doa walinya.

25 tahun...semoga hidupku yang kurang² ada ⅔ lagi ni (inshaAllah) menjadi lebih baik dengan bertambahnya ilmu agama& kehidupan. Semoga pengalaman menjadi ijazah terbaik untuk kehidupan baik dibumimdan akhirat nanti. Amiin

No comments:

Post a Comment