Wednesday, August 13, 2014

demi food

What the heaven today! Big Boss cuti tak masuk ofis, kitorang siap plan skip puasa 6 semata2 nak kecapi perasaan gembira tu..takde la sampai wat kenduri tapi makan besar gak la kat Mr. Steak house laman seri.

Ceh ayat cam dah nak jd food reviewer la plak. By the way memang sejak duduk bandar tanpa wayang ni (kalau ada pon nun kat hujung sempadan) makanan tu menjadi perhatian aku. Yela dulu masa study sume nak cut cost asal x lapar so bila dah kerja and duit pon da xmintak kat parents.. Ini la masanya nak menerjah pintu2 kegemukan..haha.

TAPI..
Mengapa ini semua harus berlaku, Adakah ini semua kerna diriku?

I thought it was food poisoning effects but then bila di-Google ternyata aku merisikokan diri selama ni dengan menganggap itu perkara kecil.

"Do you know that thing could kill you?" the doctor asked me after I explained the allergy symptoms.

Yang tak bestnya sekarang, bila da aware semua benda aku risau nak makan.. Antara pantang orang allergic ni adalah avoid protein sekurang kurangnya 3 hari.. WHATT?! Jadi makhluk herbivore la saya kalu camtu..

So, pas discuss ngan doktor..she gave me cure for the allergic tapi siap bg warning simpan ubat dalam wallet..  disebabkan da taw cure tu senang dapat pasni maka malam tu gak aku g Big Brother seksyen 7-makan chicken yg totally protein.. Hehe

No comments:

Post a Comment