Sunday, May 18, 2014

conflict of the week

Alamak! Clash of the Titan lak.. Kerja vs konvo
Not my convo but...juniors convo's- ade 's' kan meaning ramai la
Diorang konvo pehal aku sibuk? This is my last batch aku trained dulu so automatically last convo yang aku perlu hadir untuk diploma level..kalau campur degree level tunggu 2 tahun lagi baru habis cycle tapi itu pun bergantung aku rapat lagi tak dengan diorang.

Kalaulah audit program ni tak start lagi..nak je aku amik cuti dan hadirkan diri. Tapi nanti terjumpa orang lain pulak..Conflict dan rahsia disitu. Hahaha.
Hmm..Isnin petang satu konvo, itu takde hal sbb boleh datang pas kerja. Selasa tengahari tu nak wat cerita apa ye sebab nak masuk ofis lambat.. Rabu lak praktikal student ni semalam mesej macam nak aku temankan dia g interview kat KL but at the same time aku pun meme perlukan peluang ke KL masa working days.

The conclusion? Isnin keluar office on time, selasa request for masuk lambat lepas lunch and rabu cuti? Beraninya aku..hahaha.

 

No comments:

Post a Comment