Thursday, March 27, 2014

belah dan bahagi

Hati terbelah dan terbahagi.

Cita-cita?
Ini kerja pertama aku yang mana lepas ni aku dah tak perlu rasa rendah diri dengan kawan/kenalan bahkan kepada barisan junior kolej/universiti yang berlapis-lapis tu, yela orang lain pas habis sekejap je dah sampai seru tapi abanag senior diorang ni gak yang masih check email hari-hari. Huhu.

Cinta?
Kemudian, hati ni berat nak tinggalkan atok aku kat rumah sebab kalau hari biasa memang sunyi sepi, yang kerja yang sekolah.. Besan atok aku dulu lepas isterinya meninggal diceritakan beliau menjadi kurang bercakap, kurang setahun atau lebih sikit beliau pun pergi. Bukan orang lain takda tapi selain daripada nama paklong dan makuda, nama aku yang dia sebut.

Redhakan...yang pergi takkan kembali..relakan saja.. Oh mudahnya berkata bila tak merasa.


No comments:

Post a Comment