Wednesday, July 3, 2013

the rain is gone

just a smile and the rain is gone,

can hardly believe it~
-Westlife-

'rain' kat luar..'rain' kat hati..'rain' the korean tu...
sume hilang.. TAKDE KENA MENGENA..haha

Sepatutnya kemerdekaan sebagai student ni diumumkan semalam
tapi examiners aku ada hal la plak..so VivA group aku ditangguhkan sampai khamis esok.
padahal aku da pulun habis-habisan siapkan slide and praktis presentation dari 2 pagi
kira lepas praktikal habis Jumaat haritu memang takde rehat koz isnin ada paper exam nak kena jawab
senang citer baru start study la subjek teori yg masuk kelas tak paham ape..huhu

so dengan hati yang dihujani keletihan aku pon makan banyak2 pastu tido~ =D

tetibe aku tersedar setengah jam sebelum asar..
"aku ade dinner  malam ni!!"

oh~ thanks to myfren koz dia ade hal ngan family dia..
also her friend yang ade kerja nak buat
so~ dinner berdua je la aku ngan dia
masa yang  ada dimanfaatkan untuk kenali dia
mase ade kawan2 aku malu sikit.. hihi

walau dah 3 tahun aku tinggalkan
adik2 aku kat situ masih tak kekok ngan aku
sampai ade yang tak segan2 minta dibelanja
but for me it's ok.. makan je kot
subway..pizza..kfc..mcD.. tak habis duit la
kalu benda bukan2 memang bankrupt la aku..hoho

my lecturers pun still kenal aku
selalu gak jemput datang ofis borak2
tapi mungkin pergi minggu depan..
since perjuangan sarjana muda ni akan tamat minggu ni.
just wanna thanks those who helped me masa diploma dlu..
takde mereka tak kemanalah aku~ silap2 kena dismiss kot..haha

Mungkin disini berakhirnya sebuah perjalanan sejauh 18tahun ini?
Macam manalah aku selepas hujan ilmu tu berhenti?
Guru, lecturer, junior, seniordan kawan seperjuangan..
terima kasih untuk segala kenangan =)

No comments:

Post a Comment