Wednesday, July 10, 2013

first ramadhan

firstday ramadhan tahun berapa hijrah tah =P tapi yang penting untuk tahun 2013 sebab seumur hidup aku berpuasa  belum pernah ramadhan berlaku dalam dua tahun masihi berbeza. Satu lagi, entry ni ditaip sebelum masuk pukul 12..ade berpuluh minit lagi ni.huhu =D

Ape yang berlaku on my firstday ramadhan?

Pertama sekali aku sambut puasa kat rumah sewa in Shah Alam. Tahun lepas tak ingat pulak satu puasa aku start kat mana. So bila kat umah sewa ni nasib beik ada kawan kaki sahur kalau tak selamat jalan la.. Giler ramai kat kedai makan pepagi buta sampaikan roti telur yang aku order setengah jam pon tak sampai.. memandangkan perut tak biasa lagi bangun tido terus melahap..maka terasa mual-mual gak la masa makan tu.. da cam orang mengandung pulak..aigoo

Malam sebelum tu terawikh pergi lah surau dekat area rumah ni. Wow..ramai muslim rupanya tempat aku tinggal ni, tak pepasal semayang atas lantai tempat orang parking selipar..sedeh ='(

Siangnya= pagi ni, aku menuntut kemerdekaan dari lecturer dengan menghantar final report aku. Hoorayy, degree aku one step closer to the end. =D

sementara tunggu kawan VIVA aku g lepak library, lepas ni da takde maknanya nak datang..haha. belek2 FB nampak post pasal couple ni.. tergerak hati untuk cari pasal gurl nama Puteri A*A*I ni (saja tak tulis full coz nanti ramai pulak sesat kat blog ni)... dan sampai kawan aku ni da call ajak balik aku masih mencari..haha

sekian untuk setengah hari berpuasa ramdhan 2013..huhu

No comments:

Post a Comment