Thursday, February 14, 2013

tudei

tudei (today)  hari velentino rossi..kata johara pagi era la..nak cover2 konon hari sabtu t besday racer tu diorang xmasuk konti..haha pagi2 da wat aku gelak. Yela, kan da berbuih jabatan agama n ustat2 ckp velentine's day tu haram..so diorang xkan nak terang2 lawan ckp plak kn..huhu

tudei (two day/s) da dua hari aku kerja-praktikal- orang lua mmg kate ok la dpt audit tapi orang dlm(staf ofis n some frens) cam pelik aku ade kat department tu...mybe aku ni patut kat finance deprtment kot..ntah la redha.. masuk department ni baru aku taw ke-power-an ia compare ngan department lein.. tapi, power2 pon seksa gak hari2 kene pakai tie da terasa kembali ke secondary school plak..supervisor kate "kite audit mmg lain sikit..kene jaga imej.." what is audit? haha.. tajuk presentation aku upcoming meeting..mampuih berbuih la aku speaking..

Pada hari ini, aku rasa segalanya telah pergi..kalau masih berbaki ia hanyalah memori~ de'X

babye

No comments:

Post a Comment