Saturday, December 22, 2012

Pangkah


Hoho final exam da nak mula dan rasanya ni la study week terpanjang selama wat degree setakat ni..hampir dua minggu gak lamanya.

Housemates aku suka memangkah satu sama lain.. ni bukan pasal pangkah undi or pangkah gasing tapi ni kire macam menyindir secara gurau2 la..no heart feeling punye.. men vs men kan.. kalau ade pon cam angin berlalu, sekejap je terasa..hehe

Tapi dalam ramai2 tu aku je paling susah nak kena kalu ade yang try pun mesti tak banyak idea.. sampai housemate lain start perasan..and tak pasal2 aku dapat status adik pada sorang housemate tu sebab dalam banyak2 orang, hanya aku je dia yg dia hampir tak pernah nak pangkah.. baru2 ni pulak aku ade suarakan hasrat nak makan pizza selang beberape hari dia bawak balik pizza dari jamuan perpisahan sensei dia.. coincident betol la.. kena pangkah sekejap gak la pastu..

Among classmates pun aku jarang jadi bahan lawak jenaka..tak tahu kenapa tapi paling ketara maybe sebab pada aku diorang tak jumpe something untuk dijadikan modal.. yes, I’m not dark.. too short.. fat or skinny..and someone said I’m younger than my age..huhu

But something that I recognized is.. I’m not talkative person and unpredictable.. Anyway aku ni sensitip gak sebenarnya so bagus la diorang sume tak mudah nak bahan or pangkah aku..hoho

byeby =D

No comments:

Post a Comment