Sunday, August 5, 2012

Dah Lepas

Alhamdulilah result keluar, tenanglah sikit mengharungi baki intersesi dalam 3 minggu lagi ni.
I'm giving thanks to Allah untuk keputusan DL ni..by the way ni bukan Dean List tapi Dah Lulus..haha.

compared with gang members bolehlah nampak gap result among us even belajar sama wat assignment sama tapi result lain-lain. maybe it's a gift for certain people to get ability of better understanding than others or to having ability to memorize better than others.

some good in calculation and some good in theory. Me? I'm in between of both, not too good or too bad. tapi aku still survive dalam ape yang aku buat ni.

aku kagum dengan perempuan-yang aku kenali- sebab diorang bila jawab exam, paper always not enough. Macam manalah diorang mampu ingat setiap baris ayat yang dibaca?? Bila ditegur pasal jawapan diorang yang panjang2 tu dijawab "aku merepek je tak tahu lah betol ke tak".Cubalah tanya jawapan aku, pendek dan ringkas tapi aku tahu tak padat sebab aku kering idea nak tulis.haha

Tapi bila study aku lebih suka dengan lelaki sebab dengan diorang rasa lebih relaks dan enjoy but still study. Sorang kawan tu result dia masih misteri sebab tak tahu dapat berapa tapi dia mampu make elaboration dengan point yang dibagi. jeles nye..

Antara kami semua tak termasuk kawan yang result still rahsia tu, sorang je yang maintain dekan- de'X tumpang happy dengan kejayaan diorang yang berjaya kekal 3.00++ and buat peningkatan dalam gred. tapi pelik sebab perepmpuan ni even result dia da boleh kira baik still feeling down..entahlah.

Aku terima segalanya seikhlas hati walau ia takseperti diharapkan. Mungkin belum rezeki aku.
Next sem, aku da mula berkira2 untuk tamatkan ontime ataupun aftertime.. Aku still ade kawan kalau grad lambat tapi aku berharap aku dapat habiskan semua ni cepat.

No comments:

Post a Comment