Friday, July 27, 2012

intersesi

menyesal aku putuskan dulu
kerna ternyata aku tak mampu
menyesal aku pilih dua tu
aduh aduh tuhan tolong aku~
-sesal mik dua-

saja ubah lirik sesal mendua..
ramadhan kali ini takde jauh sangat bezanya dengan yang setahun lepas
yela still 'alone'..dan aku de aktivity buat aku tak duk umah..
lau tahun lepas aku kerja tapi tahun ni aku belajar

amik intersesi dengan harapan dapat la grad ontime so sasaran 3tahun tu bolehlah tercapai.
amik sekali dua..nah! terimalah sekarang kesannya..haha
even satu teori satu calculation tapi tak sangka input dia bagi reaksi woow dari aku.
sebab setiap hari boleh kata chapter baru masuk.
subjek teori tu lagi la..hari2 kene bace newspaper koz nak kena update bizworld..
first and second day boleh lagi bertahan pas sahur tak tidur..masuk hari ketiga da terbaring je pas subuh..huhu

hmm..pose kali aku banyak teringat kenangan lame bersama housemates, frenz and..others.

BaBYe =)

No comments:

Post a Comment