Tuesday, February 14, 2012

fourteen

jangan tanya ade ape ngan 14 haribulan..i'm not specify only for this month tapi 14 sepanjang tahun.
Ade je event yg aku teringat same ade akan berlaku atau telah berlaku.
ari ni besday kawan aku..dia sorang je la..tapi disebabkan aku ade ramai kenalan yg lahir 14 haribulan so aku konfius sapekah yg sambut besday harini..Aku msg causin aku.."..terasa mcm hari ni besday ko lak.." dia balas "..lagi 2 bulan la.."



14 ni pun tarikh permulaan kehidupan baru..lau tak silap tembak la..abg aku punya majlis kenduri belah bakal kak ipar aku..tp tengah tahun t bukan sekarang..aku? lala~ maseh cuba bertahan ngan misi 3..haha

anyway kalu tak dikatakan haram dalam khutbah n segala media yg ada pun aku bukan sambut V'Day nie sepertimana aku tak terlalu meraikan hari2 lain baik agama ni sendiri atau agama lain..ntah..xde feeling la.. terasa cam setiap hari yg dianggap penting tu sama..kecuali ade sebab2 tertentu ~hehe~

"hariku, harus dipenuhi dengan kehadiranmu..lala~." LAGU

empat belas  haribulan
bye2 =)

No comments:

Post a Comment