Tuesday, February 21, 2012

bila lelaki yang masak

Even kat negara kita ni yg chef selebriti ni bnyak laki..kt restaurant fastfood, kedai tomyam lau tengok kat blakang tu pun lelaki..tak bermakna zaman skarang laki lebih layak duk dapur bermain ngan pisau, sudip serta kuali.

Kami (lelaki) berada disana sebab tu kerja kami (ceh cam aku ni maseh keja as cooker plak skrang ni)

Tanggungjawab kita tak pernah berubah..

Tolong2 tu boleh la..tapi sampai nak wat dari mula sampai habis masak2 tu kureng sikit la..
hmm..aku cuma masak bila
1) takde perempuan kat umah yg perlu memasak
2) bila ngan kawan2 sejenis
3) untuk seseorang
4) ...


kalau aku masak..mmg untuk lepas diri je la tp selalu wat gak lebey sikit ne taw ade yg teringin nak rasa..huhu
kecuali bila bertemu ngan perkara ke-2 n ke-3 tu..

Lau kakak ngan adik aku masak..even tak jadi atau tersalah jadi, aku still makan sbb bagi aku itu better dari tak masak..tapi pastu kena la komen dari lelaki ini..haha

babai =P

result exam kua pagi esok
suam sejuk badan ni cam
aiskrim vanilla coklat huhu

No comments:

Post a Comment