Wednesday, July 9, 2014

usia

Alhamdulillah.. Masih aku dipanjangkan usia untuk melalui satu hari ramadhan.

Sebut pasal usia ni tetibe sedey lak bile pas hepi iftar same2 ngan kawan semalam,  balik tu bukak fb nampak post pasal seorang kawan yg baru meninggal. Huru hara gak la fb n wassap dari malam sampai ke harini.. Ramai lak yg bg update.

Effect berita tu aku tak dapat tido sampai ke pagi sebab terasa cam aku ade hutang sesuatu kat arwah.. Harap aku tak pernah berjanji sesuatu yang aku belum tunaikan. Bak kate satu junior malam tadi "if da tak bole ingat ape nak wat.."

Malam yg sama aku cuba nasib mesej berita itu pada seseorang yg pernah ada dihati dulu.. Tak sangka respon dia okay seperti masa lalu walau ade sedikit poyo pada msg pertama dia tu..haha..tapi tak perlu aku nyalakan harapan sebab itu kisah lalu.

Aku mungkin tak la rapat sangat since arwah tu junior aku masa dip..dia adalah first person yang aku kenal dalam batch tu mungkin sebb sikap dia yang disenangi ramai. Lepas dia pergi ni barulah aku tau jarak umur aku ngan dia setahun je rupanya..ingat kan dua cam kawan2 yg lain..tapi still sebak la bila ada lak yg rajin update aku personally pasal arwah ni..hey

No comments:

Post a Comment