Friday, April 19, 2013

rahsia dibuka

lama tak update.. ceh! dah cam addicted plak
ni baru PC dan Internet office belum beli broadband lagi ni
lau da ada t mesti almost everyday ak update..hoho

lately ni ada lah 2-3 orang membuka rahsia yang lama tersimpan
aku tanya "kenapa tak bagitahu?"
dia cakap "sebab aku tahu ko macam mana"
aku cakap balik dengan diorang "apasal la nak sabotaj aku.."

bila aku fikir-fikirkan semula
yela kang kalu tengok cermin perasan plak jadinya
takde lah jahat sangat aku ni..hehe :P

tapi apa yang dah lepas biarlah..
aku pun terima seadanya apa yang terjadi
cuma aku tak ley terima 
apasal dia sorokkan daripada pengetahuan aku
and kenapa dia tak meng-link-kan aku
kat orang2 yang nak berkenalan ngan aku tu
why?? huk huk huk..

kalau tak
mesti hidup aku still ber-colourful sekarang
=P

reason diorang kenapa tak bagitahu
"sebab aku tahu kalau aku cakap sekarang diorang semua akan terselamat daripada ko.."
OMG!!

No comments:

Post a Comment