Thursday, November 22, 2012

quotes

a nice quote from my buddy " fall in love when u r ready not when u r lonely.." thanks buddy! sekarang aku nak berkawan je la..

untuk 3 hari dan aku terima nikahnya
aku lebih suka cerita untuk 3 hari..aku terima nikahnya just nak tengok heroin je.. =P
babak aizat ngan ujie mase hari ke-3 tu la aku paling suke ayat2 nye..nak taw tengok la sendiri

bile aku tengok movie,,aku tengok sambil berfikir bukan setakat tengok dan mendengar je.. universal soldier 4 sesetengah orang tak paham pe yg berlaku even aku yang da tengok sekuel sbelum tu pon pening gak tapi lastly aku paham la jugak tu pon da puas pikir ape kaitan dari awal citer tu..

sambil berfikir tu aku mencari something gak dari citer tu.. Quotes ataupun petikan dari dialog2 movie tu.
"..sometimes traditional is better.." itu quote dari citer james bond skyfall yg aku suka. Why? sebab lately I found myself really fell in love with classics.. especially about girl =D... hoo mybe sebab da banyak sangat tengok citer english yg time background die zaman lama2..huhu.
citer pe ye baru2 nie aku tengok..da lupe plak.. tapi yg penting classic is better! =)

bye2
.

No comments:

Post a Comment