Saturday, June 9, 2012

orang baru

semalam de'X dapat kakak baru..secara rasminya..hoho
ni je la adik beradik yang datang tapi sepupu ramai..hehe

laju giler abang aku kabul ..aku da rasa ni mesti kene sekali lagi
tapi saksi sume kate okey..so berjayalah abang aku dengan sekali lafaz

tengah2 majlis blackout pulak
bila doa da habis bace..ramai2 pergi cari angin
cuaca lua pon panas gak time tu

cameraman ade tegur muka macam sinclair la..
aku cakap kat sepupu aku, dia baru perasan ke
kitorang memang da lame bg nickname isteri abang aku tu BCL
hehe


De'X jadi pengapit angah
tengah hari nanti ade lagi
malam semlam majlis berinai..
wuihh letih gak rupanya
da la mulut nga sakit sampai bengkak2
ni pon da melarat..

bab kenduri kahwin de'X bagi tahu kawan
"sume kerja aku da pernah wat, tinggal belum jadi pengantin je"
hehe

babye!!


No comments:

Post a Comment