Friday, April 27, 2012

traced

sedang de'X mengimbau catatan lama, tetiba terperasan kat tepi tu ade sesuatu yang asing.
Yela asing sebab sebelum ni tak de and lame gak bende kat tepi tu duk camtu je
bawak arrow ke bende tu and kua la lable s.e.r

apebende tu?
after click
eh!?
asal ada laki dalam belog aku?

bukan forbidden tapi asing dan aneh
sama macam fb aku
aku rasa Izzat dan  Hadri  je dak laki dari kalangan junior yang add aku
si izzat tu pon sebab gf dia ain add n selalu comment fb aku..
..kot la..kot meaning agak je
(kaki gosip gak aku ni..taw je sape couple antara junior ni. haha)
wutever..citer lama

so balik pada s.e.r
cane la die dapat jumpe..
jap!
OMG mesti lalu blog 'da-unn'
sebab aku de post comment aritu
aiyakk!! 

camni de'X nak say
~bubye~ la

moral of the story: de'X nk ati2 bile post comment kat blog 'unn' sume

2 comments: