Wednesday, October 26, 2011

balance

sekarang da week7 kalender universiti, dengan saki baki yang ade harap persahabatan yang terbina sebegitu awal ni dapat diutuhkan dengan pelbagai aktiviti yang best sebab semester berikutnya most of us da tak same kelas sebab amik subjek lain2.

tp buat mase ni semua tengah busy dengan kerja termasuk lah aku yang sampai sekarang ni tengah bace pelbagai artikel untuk rujukan assignment..haa letihnye wat research ni, kalau orang tanya aku belajar ape dengan satu perkataan je aku akan jawab, Banking..tanpa menyebut perkara yang sebenar2nye sebab aku malas la nanti orang tanya macam2 pasal syariah kat aku. Cukuplah soalan quiz, test, and assignment dah tanya aku pasal benda2 ni.

So, harapnye ada la balance masa untuk kitorang bergembira lepas kerja2 ni siap.. ^_^


p/s: nak mein lasertag n frisbee ngan classmate


buybye :)

No comments:

Post a Comment